dinsdag 25 december 2012

2012


Goed, ik heb nu een aantal weken geleden een blog aangemaakt en ik ben hem nu al aan het verwaarlozen. Oh, wat slecht van mij. Maar, ik ben op vakantie dus nu heb ik alle tijd van de wereld. Met het gezin zitten we hier gezellig in een klein Frans dorpje vlakbij Genève. Is toch weer eens iets anders, kerst vieren in het buitenland. Maargoed, ik wilde eigenlijk schrijven over een onderwerp wat me gister opeens te binnen schoot. Het jaar 2012 is gewoon alweer bijna voorbij. Het is voorbij gevlogen, ik weet niet waar de tijd gebleven is. Ik weet nog wel dat ik eind 2011 nogal opzag tegen het nieuwe jaar. Ik had werkelijk geen idee wat ik wilde met mijn leven, moest ook nog eens mijn examens voor de havo halen en  ik zou vanaf september fulltime gaan werken. Opzich niet een super vooruitzicht maar goed, de tijd gaat door en zo was het alweer eind 2012. Ik heb mijn havo gehaald , fulltime werken is nog zo erg niet als het lijkt en wat ik met mijn leven wil doen is me nog steeds een raadsel maar ik heb geleerd: dat komt wel. Ik heb in 2012 geleerd dat in mijn hoofd dingen er soms erger uitzien dan dat ze werkelijk zijn. Dus nu is het tijd om positief te kijken naar 2013! Ik ga studeren, misschien wel op kamers en ik ga eindelijk de ‘volwassen’ leeftijd bereiken! Ik zet dat maar even tussen haakjes want als ik iets niet ben en ook nog lang niet zal worden is het volwassen. Genoeg om positief over te zijn dus! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten